Myskväll!

Har precis kollat film och ätit glass och bara haft de mysigt med min fina Katja. Riktigt härligt att bara slappna av och bara ta de lungt ibland, känns som jag gör de alldeles för lite nu för tiden. Men de får väl ändras på..
 
Vi smakade delikatobolls glassen idag för första gången, har velat testa den länge. Riktigt god faktiskt, mycket bättre än jag förväntat mig. Kommer nog bli en ny favorit!


Nu ska jag lägga mig och sova och imorgon bitti åker jag direkt till min fina prins och rider honom ett pass, måste försöka få igång honom ordentligt nu och inte slarva och hoppa över pass som jag gjort nu. Ska verkligen skärpa mig och försöka få tillbax honom i en bättre form.
Uppdaterar om passet imorgon, ska nog försöka filma lite också så ni kan få se min fina ponny lite bättre.
 
Kommentarer
JONNA - shettisblogg säger:

mums vad gott med glass!
och vilken fin blogg du har :D

Svar: Ja verkligen :)Tack så mkt, din är också jättefin :D
anneisabellenathalie.blogg.se

2013-05-10 | 14:24:44
Bloggadress: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback