Mysig uteritt med fint sällskap!

Idag har jag varit i stallet och ridit ut en mysig runda i det fina vädret med min fina prins och vi hade även sällskap av Hatten & Katja. Så de var riktigt härligt och Lucifer skötte sig förvånansvärt bra. Annars brukar han vara väldigt tittig och orolig hela tiden och hoppa till för minsta lilla. Men idag var han lugn i stort sett hela rundan, förutom några få ställen där de va lite läskigt men de e sånt man får räkna med, men i stort sätt var han lugn och avkopplad och verkade njuta lika mkt som jag. Så de var riktigt skönt, för de blir mycket jobbigare när han är på helspänn hela tiden, både för honom och mig. Så idag är jag riktigt nöjd och stolt över min älskade ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback