Hallå där!

Ja jag tänkte väl presentera mig lite snabbt såhär i början på min nya blogg, så ni iallafall vet lite om mig och min blogg!

Jag heter Isabelle och är 19 år gammal. Jag bor i lund, bor än så länge fortfarande hemma me mina föräldrar och min lillebror, och såklart våra 2 hundar och 4 kaniner. Mina intressen är hästar, träning, fotografering och vänner. Jag är i stallet väldigt mkt och tar hand om en D-ponny vid namn Lucifer så min blogg kommer vara inriktad mycket på hästar och ridning men även en del om min träning och även en hel del allmänt om mig och mitt liv.

Det var iallafall en liten beskriving, mer får ni veta längre fram i bloggen. Hoppas ni kommer vilja stanna kvar och läsa min blogg i fortsättningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback