Har inte glömt..

..men har haft en del att gör idag så det är därför jag inte har hunnit blogga något idag men tänkte iallafall berätta lite kortfattat om min dag nu.
 
Imorse när jag vaknade fixade jag mig och åkte iväg in till stan, där mötte jag upp en kompis och vi åkte sedan vidare mot skolan som jag för tillfället inte går till, utan ska börja om och gå andra året igen nästa år istället. Så jag var tvungen att fixa med lite papper om det idag så allt skulle bli rätt inför nästa termin. Efter det följde min kompis me mig till gården och tittade på alla djuren och snackade lite. Sen när han gått, tog jag in Lucifer och började fixa honom för att rida ett pass i paddocken. Fick gulligt sällskap av Nathalie på lilla shettisen Maia också. 
Ridpasset idag gick bra i början och han skötte sig fint och gick samlad och i fin form men efter ett tag blev han trött och ville bara rusa precis som igår. Men i helhet gick det iallafall bättre än igår. Små framsteg är bättre än inga ;)
 
 
 
Lucifer ↑ ↓ Lilla Maia
 
 
Det var iallafall lite av denna dag, imorgon ska jag ta mig upp till stallet och bara mysa med Lucifer hade jag tänkt, pyssla och fixa och även fotta lite fina bilder på honom hade jag tänkt. Eftersom han ska ridas av någon annan på kvällen så får vi hitta på lite annat på förmiddagen. 
Kommentarer
sbkagility.blogg.se säger:

Vad söta! Bilden på Lucifer var riktigt söt!

Svar: Tack :) ja visst är han jättegullig där :D
anneisabellenathalie.blogg.se

2013-05-15 | 23:28:42
Bloggadress: http://sbkagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback