Att bara vara medryttare..

... kan ibland vara sjukt jobbigt. Att du bara har tillgång till hästen vissa dagar och du kan egentligen inte bestämma över något själv gällande hästen. De jag tycker är allra värst är att man inte kan bestämma vilka andra som får lov att rida hästen. När du ser att någon som rider hästen gör helt fel och inte kan rida den på ett bra sätt.. Men du har inte ett skit att säga till om för det är inte din häst. Det gör så ont i en, att tvingas gå där och vara "nöjd" med att någon rider hästen man älskar mest på ett sätt den inte mår bra av. Men vad ska man göra liksom, inte mycket... Önskar så att jag bara kunde ha min älskade häst för mig själv, att jag bara kunde köpa honom och aldrig mer låta såna människor ens som röra honom.
 
Kommentarer
sbkagility.blogg.se säger:

Precis så som jag tänker :( <3

Svar: Riktigt jobbigt när de är så :(<3
anneisabellenathalie.blogg.se

2013-05-15 | 21:45:00
Bloggadress: http://sbkagility.blogg.se/
sbkagility.blogg.se säger:

Japp :/ <3

2013-05-15 | 22:13:04
Bloggadress: http://sbkagility.blogg.se/
Emelie säger:

Håller med :) Är det ridskolehäst? Fast jag tycker mer det här med att man inte får bestämma när man ska rida osv. Eller mer att jag inte har samma möjligheter. När jag kommer till stallet får jag oftast rida och det är ofta som de "ber" mig rida hästarna! Dessutom vet jag att de aldrig skulle fråga någon annan om inte jag skulle säga att jag inte hinner hjälpa till längre! Däremot så är hästarna skadade ibland och då blir man lite sur, haha. DÅ har man lust att köpa egen, men jag betalar inget så ja ;)

2013-06-11 | 20:30:01
Bloggadress: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback