Dålig uppdatering!

Jag vet att min uppdatering verkligen har varit sämst (eller rättare sagt ingen uppdatering alls) väldigt länge nu, men min dator gick sönder för ett tag sen och då kunde jag inte blogg på ett tag och sen har jag det liksom bara blivit så att jag struntat i det sen dess och prioriterat annat istället för bloggen!
Men tänkte iallafall försöka börja blogga lite nu igen och ska verkligen försöka hålla uppdarteringen så bra jag kan och orkar. Så hoppas ni vill fortsätta titta in här i fortsättningen!
 
 
Kommentarer
Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan! säger:

Älskar din ponny - så söt! Är det arab i den?

2013-07-12 | 17:45:51
Bloggadress: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback